Якщо ви думаєте, що світлодіодні світильники потрібні лише для економії електроенергії, то ви помиляєтесь!

 

Вхід в магазин Gerry Weber

Несподіване застосування світлодіодному освітленню продемонстрували в німецькому магазині фірмового одягу Gerry Weber. Адміністрації магазину вдалося підняти рівень продажів до 10% і це тільки в одній колекції. Для цього було змонтоване спеціально направлене LED-освітлення.

 

Цей експеримент проводився згідно з теорією Limbic Emotional Assessment, яка стверджує, що якість світла відіграє важливу роль в роздрібній торгівлі.

 

Суть експеримента полягала в тому, щоби спеціальним продуманим чином встановити LED-лампи поруч з полицями, на яких лежать практично однакові типи одягу. При цьому тільки одна з них підсвічується світлодіодами. І саме на цю полицю, на якій встановлена підсвітка, найчастіше звертав увагу покупець.

 

Торговий зал магазину Gerry Weber

Теорія Limbic Emotional Assessment розроблена спеціалістами з мюнхенського інституту дослідження ринку Gruppe Nymphenburg. Практичне дослідження виявило, що визначена цільова аудиторія володіє особливим сприйняттям білого діодного світла з жовтим забарвленням. До того ж дослідники помітили, що увагу приваблює не просто біле яскраве світло, а його особливе забарвлення 3000К.

 

Доктор Ханс-Георг Хойзель зробив наступний висновок: "Знову і знову ми знаходимо підтвердження тому, що важливість освітлення в просторі магазину сильно недооцінена. Разом з тим, занадто велике значення приділяється незвичній упаковці та безпосередньо інтер'єру. Але фактично, це лише трохи зачіпає емоційний фон покупця".

 

Після проведення експерименту магазин фірмового одягу Gerry Weber може бути удостоєний премією Сапфіра.